Digitaalisen myynnin ja markkinoinnin perusteet

Tuloksellisen myynnin taustalla on suunniteltu tekeminen!

 Valmentaja Heidi Palm Digiosaaja

Tampere 4.10.22 ja 13.12.22

Helsinki 6.10.22 ja 8.11.22

Jyväskylä 26.10.22 ja 14.12.22

Kuopio 27.10.22 ja 15.12.22

Nykyinen kaupankäynti on kulkeutunut enemmän ja enemmän sosiaalisille alustoille. Kuluttajat etsivät ja tutustuvat palveluihin sekä tuotteisiin, jo paljon ennen, kun yrittäjänä saat tästä edes pientä vinkkiä.

Koulutuksen sisältö ja kesto 9-15

Tutustuminen digitaaliseen toimintaympäristöön

  • Tärkeimmät vinkit joustavaan tekemiseen
  • Toimintaympäristön valinta B2B, B2C ja B2M myynnissä

    Mistä lähteä liikkeelle?

    • Liiketoimintaa tukevat suunnitelma
    • Kohderyhmän valinta
    • Millaisen palvelulupauksen teet digimarkkinoilla

    Asiakaslähtöinen lähestyminen – markkinointiin

    • Minä ja me vai he?
    • Ostoprosessin tunnistaminen
    • Oma osallistuminen, myyntityön tukena

    Sisältö- ja digimarkkinointi yrityksen kasvutekijä

    • Ostamisen muutokset
    • Digimarkkinoinnin kohdentaminen
    • Sisällöntuottaminen ja sisältömarkkinointi – miten eroavat?
    • Sisällön vaikutus ostoprosessissa
    • Taustaksi strategia ja suunnitelma
    • Mittaaminen ja seuranta

    Luennon jälkeen

    • ymmärrät digialustojen mahdollisuudet
    • tunnistat strategioiden ja suunnitelmien tärkeyden
    • osaat muokata myynnin taitoja asiakas- ja sisältölähtöiseksi
    • sisältö – ja digimarkkinointi tukee liiketoiminnan tavoitteita
    • opit viestimään ja vaikuttamaan sosiaalisilla alustoilla, asiakaslähtöisesti

    Sisältö- ja digimarkkinointi ei koskaan ole irrallisia toimintoja, vaan liittyvät voimakkaasti liiketoiminnan tavoitteisiin. Asiakas on liiketoimintasi ydin, ei se mitä tuotetta tai palvelua myyt. Digitaalisen toimintaympäristön kasvaessa, markkinoinnin ja myynnin toimintaan liitetään entistä voimakkaammin henkilökohtaisuus ja on oikeastaan välttämätöntä jättää jälkensä verkkoon. Digitaalisen toimintaympäristön hyödyntäminen markkinoinnissa, asiakasohjauksessa ja myynnissä tukee liiketoiminnan tuloksellista kasvua.

    Koulutuksen hinta on 820,00 + alv. Hintaan sisältyy koulutuksen ohella tarjoilut ja materiaali. Koulutus tulee olla maksettuna, ennen koulutuspäivää ja maksutapoina ovat mobilepay ja laskutus vaihtoehto, ilmoita tästä viestillä. Lunasta paikkasi viimeistään kaksi viikkoa ennen valmennuspäivää, alla olevalla lomakkeella.

    Ilmoittaudu tästä

    Pidätän oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Kaikki asiakastiedot käsitellään tietosuojakäytännön mukaisesti. Maksaminen ja maksutavat; käytössä on mobilepay ja laskutus vaihtoehdot. Koulutus totetutetaan yhteistyössä Taseko Oy:n kanssa.

    Copywrite ©Heidi Palm