Arjessa Hyvä olo Lisäravinteet Suoramyynti

Huolehdinko turhaan?

Minulla on useamman vuoden koulutuksista saatu info, että elintapamme ei ole elimistöllemme kovinkaan terveellinen. Tämä koskee myös heitä, jotka uskovat vankkumattomasti saavansa päivittäisistä aterioistaan kaikki rasvat, vitamiinit, hiven- ja kivennäisaineet. Totuus on kuitenkin toinen ja perustan tämän ”väitteen” valtavaan yli 300 000 testiin, joka on maailman suurin rasvahappodata, eli ei siis täysin turha (asian tiimoilta on alkamassa vielä kliiniset tutkimuksetkin).  Testistä, testitavasta ja siitä saatavasta infosta voit lukea tarkemmin tästä blogista, mutta mun kokemuksen mukaan lisäinfo on pahasta, joten tuota ei kannata varmaan lukea.  

Prosessoitu ruokateollisuus juhlii, kun me kuluttajat teemme silmät sumeina ostoksia, joita markkinoidaan luotettavasti eri medioissa.  Tarjolla on kevyitä ”terveellisisä” kasvisrasvoja ja niitä tuotteita, jossa on lisättynä kaikkien tietämää terveellistä omega3:sta. Ostamme viljeltyä kalaa, kanaa ja possua, myös näissä on omegat kohdillaan. Näin meidän rasvojen tuplasaanti on ihan moneen kertaan varmistettua, mutta valitettavasti vain väärällä tavalla eikä edes oikeassa suhteessa.

Älä minusta huolehdi

Joskus, mutta tosi tosi harvoin, kuulee ihmisten puhuvan stressistä, allergioista, kausiflunssasta, paino- tai vatsaongelmista sekä nukkumisesta. Näinä satunnaisina hetkinä minulle syntyy typerä ajatus, että autan häntä voimaan paremmin ja mahdollisuuden kokeilla tuotesarjaa, joka on auttanut minua ja niin monia – vastaavissa ”ongelmissa”. No tämä yhteydenottoni, koetaan tyrkyttämiseksi tai jopa niin ala-arvoiseksi, ettei viestiin tai puheluun edes kannata vastata. Tuolla päätöksen hetkellä, jokainen, joka jättää vastaamatta heittää ilmaisen infon hukkaan. Minullakin on neuvomisesta kertynyt kokemusta yli 25 vuoden ajalta ja näistäkin tuotteista sekä ravintovalmentajan koulutuksesta vuosia.

Ai niin ja sitten vielä se tärkeä seikka. En osta, kun kyseessä on verkostomarkkinointituote, siis oikeasti? Eivätkö ihmiset ikinä opi mitään, eivät ole valmiita tutustumaan esim. uuteen lakiin, jota suoramyyntiyhtiöt ovat noudattaneet jo vuodesta 2005 vaan pitävät kiinni jostain viime vuosituhannen kamalista huijausmuistoista, siitä miten sopimuksia ei saa purettua ja miten huonosti kaverille kävi. Lyhyen päivityksen voi lukaista tuolta asiakkuusmarkkinointiliiton sivuilta, jossa on kesäkuussa julkaistu informaatio euroista ja edustajien määrästä.

Suoramyynti on yksi asiakasystävällisin tapa saada palvelua, sinulla on oma edustaja, jolta saat tarvittaessa lisätietoja. Lisäksi edustajilla on henkilökohtaisia kokemuksia tuotteista sekä halu palvella juuri sinua.

Minulla on siis, globaali verkkokauppa – laadukkaisiin lisäravinteisiin.

Autan ihmisiä voimaan paremmin arjessa ja olen ylpeä tästä tehtävästä. Nämä tuotteet ovat auttaneet minua ja perheeni elämänlaatua – ehkä jopa elinvuosia. Tästä syystä unelmoin hetkestä, että mahdollisimman moni ottaa ”koppia” nykyisestä tilastaan ja tekee mutoksia huomista ennakoiden.

.

Tämäkin ala, teknologia ja tekoäly, mahdollistavat ostamisen myös täysin itsenäisesti ilman edustajan apua. Ei tarvitse mennä, kun linkin kautta kauppaan, valita itselleen sopivat tuotteet, siirtää ne ostokoriin ja maksaa. Kaikki tämä vain muutamassa minuutissa. Tällä kertaa tilausta tehdessäsi ostat Pohjoismaista osaamista ja meidän suomalaisten edustajien kautta kannustat myös suomalaista yrittäjyyttä.

Valitettavasti en voi lakata huolehtimasta, sillä aivan liian moni on huonossa kunnossa, jopa tietämättään.  Lehdestä juuri saimme lukea, että Suomessa mielenterveydellisistä syistä 75 000 on poissa pelistä ja tämän lisäksi jo nyt kesälomien jälkeen sairauslomaa erilaisten virus yms. takia on tilastoitu 30 000 ja tämä on minun mielestäni tosi paljon.

Heidi